Ärlig om bilder. Komplex

Nu ska jag vara riktigt ärlig här.
Angående bilder på mig.
Bilder jag (egentligen) aldrig skulle publicera av olika anledningar;


Anledning: Mina lår ser suuperstora ut och gylfen ser ut som om den inte går att stänga helt för att jag är för tjock. Under brösten väller fläsket. Ansiktet är dock okej.

Anledning: Underläppen är alldeles för stor

Anledning: Ja den är suddig? men förutom det så är mina fingrar värsta fettooofingrarna och min överläpp är borta?


Jag veeet att allt detta kanske är trögt tyckt av mig eller att ni kanske säger att det är fel. Men det kommer jag alltid tycka. Ja om jag inte gör nåt åt det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte tjock?

2011-04-10 @ 17:42:07
Postat av: Bekka

Du är perfekt som du är <3

2011-04-10 @ 18:54:50
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/
Postat av: elliot

du är fin som du är!! sen måste jag säga att jag tycker andra bilden var jättefin på dig oxå! :) puss.

2011-04-10 @ 21:44:20

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0