Jag har en plan, inte ett flygplan

Sitter nu på skavsta och planet lyfter klockan fyra. Ida är en trött tjej med blå keps på sned. Eyerus flörtar med Markus, Malin tar en massa kort, andra äter godis. Så ni vet :) Ett inlägg kommer att dyka upp om några dagar som jag har tidsinställt. Malin hälsar btw. Hatar att texten sitter ihop hela tiden när man skriver i mobilen. Brukar ju vanligtvis missbruka enter. Hehe! Nu känner jag mig lite kissnödig faktiskt. Råkade dricka lite cola förut. Borde sluta med det. Och juste! Jag är förvånad över att alla mina grejer fick plats i min lilla väska man fick ha. Dock glömde jag mitt såntdär sjukförsäkringskort. Och ändå råkade jag beställa två! Hatar mig själv -.- Var helt säker på att jag dessutom glömde min plånbok, hittade den dock tillslut. Tjejen med koll, eller hur var det? ;) JahaJa. Nu vet jag inte vad för ointressant jag ska skriva. Ni får ha det bra i sverige helt enkelt så hörs vi. Hoppas ni skicka sms emellanåt och uppdaterar mig ;D. I Rom ska det regna och det känns ju jättekul. Haha. Jaja, enough med strunt nu. Puss och kram. ;D

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0