Geburtstag

haha, förhörde felicia på tyska-glosor för några dagar sen.
Vissa ord fastnade ju om man säger så och jag säger de typ 973259725 gånger om dagen :))))
Igår fyllde jag år, förlåt att jag inte uppdaterade, men jag orkade inte helt enkelt.
Fredag innebar "fest" för söta lilla jag. Det var väl helt okej kul sådär, förutom att mitt databatteri är försvunnet.
Jag kan ju ha tappat bort det riktigt duktigt själv, men jag tror fan någon snott det. USCH!
hihihih. aja, sååånt är livet!

Just nu undrar jag varför jag är vaken? Var så himla trött hela dagen igår och sov mest i sällskap av felicia ofc.
Senare kom erik och ja, vet inte. Jag var väl vaken en stund tills jag somnade igen. haha.
Inatt har vi alla tre sovit i min 120 säng. Lite trångt?
Jag tröttnade och gick upp och duschade. Men de två ligger och sover än. Inte så konstigt iofs med tanke på vad klockan är.
Aja, jag är lagom hungrig sådär såå funderar på att käka nåt.

En lite halvgammal bild sådär, men min kamera ( med bilder) är i huset.

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0