John

Grattis på 16 års dagen älskade bror!


Det finns så himla mycket som är vi! liksom.. du och jag .
"det här är Ida och Joppe!" så här följer några exempel på låtar och liknande som alltid får mig att tänka på dig bror.
Michael Jackson, speciellt;
Beat It - Har fortfarande kvar inspelningen vi gjorde på mammas mobil för hundra år sen. vi låter som hur små som helst och jag förstår nu varför inga av våra kompisar kunde skilja på våra röster i telefon.

Handduken - Du och jag var i västervik, jag ville in på en second hand butik, du ville inte. Tillslut följde du med in och vi gjorde VÄRLDENS JÄVLA KAP! en Michael Jackson handduk, tidningar, flera almanackor, pins. ja. massor. för endast 100 kr!

Queen - Bohemian rhapsody, helt klart VÄRLDENS bästa låt.

Albert och Herbert. Helt klart en favorit!
 
 heeeelt klart världens bästa syskon!

Kommentarer
Postat av: Meddi

GRATTIS :D <3

2011-02-18 @ 18:39:41
URL: http://knowledgeispower.blogg.se/

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0