Rapen

Visste ni att jag inte kan rapa?
haha, det kan jag faktiskt inte. Istället kommer det något konstigt ljud i min hals, och när jag var liten pruttade jag som en galning.
Nu vet ni det!

det här är i alla fall hur en rap går till enligt min morfar:
Från magen kommer det
genom strupen gående
på läpparna darrande brakskit
som förkunnar att arslet
har gått i baklås.
Jag kommer ihåg hur min morfar alltid försökte lära mig den. Men jag lyckades aldrig! Nu ska den däremot fastna. Var tvungen att fråga min syster hur den gick.
När jag var liten gillade mamma dessutom inte den, men jag tyckte den var jätterolig.
Det tyckte morfar också.

På bilden ser ni min mormor, för jag hade ingen på min morfar just nu.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaa. men åh, klart det är det! tänkte lite fel där. BRA att du börjat blogga igen btw! puss <3

2011-01-22 @ 16:58:59

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0