Lillebror, bli inte som jag när du blir stor

Tycker rubriken stämmer rätt bra.
För mina småsystrar också.
Ska allt lära dem att inte bli som jag, ändå.
I alla fall inte när det gäller skola.
Har nu arbetat av månaders plugg.
Skrivit en uppsats till engelskan, fast på svenska, så nu återstår det att översätta den.
Fick till och med en utskällning av en lärare jag inte ens har. haha?
fast det var nog bra. tack!
Hoppas hon gav mig lite pepp där.
Men nu berömmer jag i alla fall mig själv.
Idag har jag gjort en uppgift i naturkunskapen (som ska in imorn, WOW, I TIIID!)
gjort klart APU-Uppgiften som skulle vara inne .. hmm.. i februari?
Halva engelska uppsatsen (skulle vara inne i fredags, annars IG. oups? hoppas han skonar mig)

Vet inte om jag gjort mer? Haha, men hursom är det fan mycket!
blääää.
har varit med min bror på Utvecklingssamtal. Spännande!
Eftersom att han också ska gå BF är jag snäll och sparar alla mina uppgifter så kanske de kan vara till hjälp någon gång i framtiden. hehe, de uppgifter jag gjort vill säga!

Aja, puss. Helt enkelt jobbar jag på att bli bättre.
Jobbar på att komma tillbaka till verkligheten och på att göra saker bra.
Jag vill vara bra nu. hihih. det känns coolare.
och hur underbart är det inte att vara stolt över sig själv?

- Och lilla torget är en av de finaste platserna i Hultsfred. lika långt till dig, som det är till mig.

- Helst av allt skulle jag bara vilja tillbringa dagarna i min säng. fast nä, sova är tråkigt, men oo så skönt.

Kommentarer
Postat av: bääcka

sa ju att du skulle fixa deeet!

puusspå dig <3

2011-06-08 @ 20:38:20
URL: http://rebeckalilja.devote.se

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0