Felicia

nu blir ni allt förvånade när jag ska tillägna ett inlägg åt Felicia vaa? ;>
hahaha. jag var tvungen att vara vaken till 00.00 för att vara först med att skriva till Felicia.
Lyckades!
dock blev det hela 4 inlägg.. skrev så långt .

kunde inte få med allt. haha

Det står:
 
Jadu Felicia, var ska jag börja? Klockan är nu 21.24 och jag börjar skriva mitt grattisgrejsimojs till dig. Jag SKA vara först i din logg. (hoppas jag lyckades nu!!)
Jag kommer ihåg såväl första gången jag såg dig. Jag stod ny och mobbad i klassen i trean. Det var typ den 22:a oktober 2002. En tisdag!
Du satt där med ditt långa mörka ...hår och mittbena. Rätt säker på att du satt bredvid Simon. (ja, MITT minne är det ju inget fel på iaf…
Iaf. Du frågade om vi kunde leka någon dag och jag dissade dig. AHAH. Fast nej. Jag dissade inte alls så som du kommer ihåg det!
menmen. NU ÄRU 18. Fuck you. Inget party utan mig ändå så du kan ju vänta ett år till innan det blir roligt för dig :DDDD . ihihih. Du är bland det bästa jag har (naaaaw!) PUSS OCH GRATTIS MIN BÄSTA! om ett år får du tillbaka ditt pass så vi går ut tillsammans !!!
ahaha.. åh gud, finns så många minnen med oss två alltså.. pennburken vi... lekte med t.ex. vafan var det om? Ahahaha. Hur kunde DET vara roligt? Jag pissade ju liksom t.o.m. ner mig av allt garv åt det.
Kojan vi byggde ute i skogen i Ekeborg. ”ni får inte gå så långt att ni inte ser huset!!” nehejdå säger vi. Men så springer vi ut. Rätt ut och långt. DÄR hittar vi stället som duger för vår koja. Haha. Olydigt!
HAHA. När vi försökte göra en egen pulkabacke då?! Från ditt räcke vid lekstugan. Satt vi inte där och försökte i typ timmar? Ändå blev det aldrig högre än en dm. Och snön tog slut. Haha.
och pulkan vi tog sönder och grävde ner ute i skogen för att ingen skulle märka.
När vi var nere i skåne, det var kanelbullens dag, så vi gick och kö...pte kanelbullar den dag vi skulle hem. Kommer ihåg att vi fick våra första My Scene dockor då. Haha, och din kareoke. ”that don´t impress me much”.  
jag skulle ju kunna skriva hur långt som helst här ju. Allt för att slippa skriva i de dokument jag borde skriva på.
Men som sagt. Puss mitt hjärta, Laughin till we think we'll die, barefoot on a summer night, Never could be sweeter than with you. Grattis, igen, This day is yours! Jag är vid din sida, ALLTID!
Jag finns om du vill när ...sorgen är svår, Jag finns om du vill när glädjen är stor. Jag finns om du vill när vardan är grå, jag finns om du vill när du vill vara två. ♥



ojoj. detta inlägg var tidskrävande!
Mot skolan (</3)

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0