Feels like home

Idag har jag lekt med Ellen
Och vi måste till Eksjö i Augusti
stadsfest med The Ark (<3<3<3<3) och September bland annat.
Hoppat studsmatta har vi också gjort,
bjuder på några bilder därifrån.
och jag vet ... de är lite väl bröstiga........



Avslutar med den Bild som Ellen garvade sönder åt.. fattar inte varför ))):

Vi har också kollat på filmen "Allt för min syster"
fan ta ellen som inte ville se den jag ville.
har ju fått gråta, usch.

OCH SÅ TVÅ TRÅKIGA BESKED
min bästa syster Emma förlorade fotbollsmatchen mot Västervik.
Och FRANK har dissat mig och åkt hemåt. typiskt.

Pussssar. mja.

Kommentarer
Postat av: elle

den matchen kollade jag på! hihi :D

2011-05-19 @ 21:17:09

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0