you played it to the beat

Okej.
I måndags när jag och Bekka skulle till skolan
så var vi väldigt sena.
jag springer ner till min cykel, kollar klockan, 08.59
vi börjar 09.00 så jag tänkte ojrååå nu får vi rejsa!
så ser jag en cykeltrampa i cykelkorgen och tänkte
vafan och slänger ur den
MEN
då ser jag att cykeln saknar en trampa
YES! precis vad vi behövde.
haha, så det blev ju en härlig tur till skolan det.
Idag när jag skulle tagit Joppes cykel, så har han självklart med sig nyckeln till skolan.
yesss!
Så jag ska åka inlines. HAHA
det jag vill säga med detta inlägg är FARVÄL!
jag kommer dö påväg till skolan idag.

HEJDÅBILDER PÅ DET!


Hahah min näsa!

FINNE PÅ KINDEN!
japp, bilderna är suuuuperfärska! typ.. högst en minut.
PUSS

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0