Mycket att göra

eller?


KÄNSLOLIV
[] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[] Du har gråtit för att du har velat få tillbaka ditt ex
[] Du är kär nu
[?] Du har sårat nån så de börjat gråta
[] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[] Du har haft ett förhållande som varade över 6 månader
[] Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader
[] Du har haft ett förhållande som varade över ett år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[x] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol
[/] Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden.
[] Jag kan inte svälja piller.
[/] Jag har tagit mediciner mot depression.
[] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[] Jag är rädd för att dö.
[x] Jag hatar begravningar.
[x] Jag har sett någon dö.
[/] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[/] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM
[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[] Jag äger många dyra designerväskor.
[] Jag samlar på serietidningar.
[] Jag äger något från Benetton.
[] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[] Jag äger något från Diesel.

RANDOM
[x] kan sjunga så att andra kan lyssna på det
[x] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor
[/] Jag ser på nyheterna.
[] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen. 
[x] Jag är en morgonperson.
[] Jag betalade för min rington.
[x] Jag är petig med grammatik
[] Jag är en sportfanatiker
[x] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[] Jag är bra på att baka.
[x] Min favoritfärg är vit, röd eller blå.
[x] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.
[] Jag vet hur man skjuter.
[] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[] Jag äter snabbmat varje vecka.
[/] Jag är bra på matematik
[] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[] Jag är väldigt kittlig.
[] Jag älskar mörk choklad.
[/] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x] Jag är bra på att minnas namn.
[/] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv

HÄLSA
[] Jag föddes med en sjukdom.
[] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[] Jag har brutit ett ben i kroppen.
[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[] Mina visdomständer har tagits bort.
[] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[x] Jag har kört/åkt mer än 300km på en dag.
[x] Jag har flugit.
[] Jag har varit i Ryssland
[] Jag har varit i Kina.
[] Jag har varit i Japan.
[] Jag har varit i USA.
[] Jag har varit i Afrika.
[] Jag har varit i Asien.
[] Jag har varit i mer än 10 länder.
[x] Jag har varit mer än 3 länder


Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0