Prima vs. Original

Nu mina kära läsare ska ni få läsa något enastående!
Ni förstår, jag har nämligen varit på promenad med min underbara vän Jenny.
(Jag och Jenny i Rom)
Vi besökte Willys (tillbaka i nuet igen) och jag köpte mig två nyponsoppor. Den ena var Prima och lite dyrare medan den andra var Original och då billigare.
Jenny köpte sig förövrigt kexchoklad och hon bjöd Mattias på en fast det hör inte hit.
tillbaka till min jämförelse.
Vilken tror ni var godast?
Det, mina vänner, beror helt på vad man är ute efter!
Den Extra Prima hade mer smak och lite sötare medan Originalet var lite tjockare. 
Jag skulle helt klart klara mig med originalet då den liksom smakade nyttigare och den var lite tjockare så samtidigt med mättande. Men den Prima kan man ju festa till det med lite ibland kanske. Men på lång sikt så sparar man ju faktiskt jättemycket pengar på att köpa originalet så, jag kommer helt enkelt hålla mig till originalet. Fast jag erkänner att den prima var liiite godare. Men jag älskade ju nyponsoppa innan jag smakat den som var lite godare så jag klarar mig med den billigare, nyttigare och NÄSTAN lika goda.
Original vinner!

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0