There is no end to a love like ours

rubriken [klicka]
The Ark.
Tack!
Ni har gett mig en sådan otrolig styrka.
Ni som läser detta och tycker det är trögt förstår inte.
Ni fattar inte hur mycket The Ark betytt och betyder för mig.
Jag hittade mig själv i er musik.
Tvivlar jag, lyssnar jag på er och hittar tillbaka.
Jag och Gabriella skickade ett brev;

Hej Rolf Ola Salo Svensson !

 

Vi vet typ att det kan vara jäkligt jobbigt när folk skickar massvis med brev. Men vi vill bara tala om för dig hur viktig du är för oss. Och hur otroligt bra du & the ark är liksom. Varje gång vi har dåligt självförtroende , eller oroar oss , eller känner oss osäkra , så börjar vi lyssna på dig & man mår bra igen. Du liksom stärker vårt självförtroende . Det är ju väldigt bra att du finns , för du är verkligen bäst. Och varje gång du kanske inte mår bra , eller nåt går segt , så kolla på detta brev J .. vi ville göra dig glad :] Och vi har lust att åka till Malmö att träffa dig , en av vår kusin bor nära din gata . Men det är bara som vi skulle hemskt gärna vilja , även om vi  aldrig kommer göra det , så är det kul att tänka på det J

Ola , du är ju så go och snäll o gla. Och vi ville bara skicka detta och tala om hur värdefull du är , glöm aldrig de !

Mycket kärlek , från Ida & Gabriella !


Tack för alla fina texter. Alla fina låtar. Alla fina stunder och alla fina minnen.
tack.
Vi är The Ark

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår precis, de är några av min ungdoms mest fina minnen! :)



Men på konserten i Eksjö, och alla de andra med antar jag, sa Ola att deras musik är vår. För alltid i våra hjärtan!

2011-09-17 @ 20:24:55
URL: http://nittonniotre.tumblr.com

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0