You're hometown

Framme i Norrbottensen ett dygn tillbaka.
Bilder från rookie kan jag tyvärr inte publicera nu då det inte gick att trycka in sd-kortet i sias dator.
hihi.
Har dock lite bilder från byn jag växt upp i, Siknäs.
Inte för att det lär vara intressant alls för er men för mig ska ni veta.
Ja, herregud, på min tid såg det inte ut sådär ;)
Har tyvärr inget kort på huset jag växte upp i. men om jag åker tillbaka igen kan jag ordna.
KRAAAM
.. btw
Jag och min bror har gått och blivit sjuka. Det värker i mitt öra och jag kan inte svälja.
Joppe har massa feber.
Det värsta är att jag inte kan dricka mjölk för att jag är så tjock i halsen..
mjööölk! :(

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Krya på er!! <3

2011-11-01 @ 10:23:54
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/
Postat av: Bekkutt

Mysiga bilder! :) försök få ett kort på huset du växte upp i, vore asintressant ju! :D

2011-11-01 @ 16:26:02

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0