study

Har nu kommunikations plugg att göra. främst
finns mycket annat också med tanke på hur mycket jag hamnat efter nu på senaste tiden.
Jag är verkligen skoltrött nu.
I ettan flöt allting på jättebra och jag fick mvg i allt och det var bara roligt.
Nu är allt bara tråkigt och jag orkar inte ens öppna en bok.

Det värsta var ändå när min lärare frågade om det hänt något. Jag förklarade då att jag bara var skoltrött. Hon berättade då att hon och alla andra lärare märkt det. De frågade varandra vad som hade hänt med mig.
åh. det kändes. Måste kanske ta tag i det. men jag orkar inte?

jag vet vad jag ska göra, jag vet hur jag ska göra det, men jag bara orkar inte. Jag kommer inte igång!

Aja, kanske bör göra lite nu då istället för att skriva om mina enooorma problem här..




fortfarande lite smått sjuk sådär.

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0