farewell my love

Livet är så förbannat orättvist
När jag tänker på döden och livet hör jag min gammelfarmor säga:
Ja, men såvitt vi föds ska vi alla dö.
Det var sista gången jag träffade henne.
sen dog hon.

Men hon hade rätt, och det är bara att acceptera.
Men varför är det så orättvist?
Varför ska vissa leva längre än andra?

Ibland kan jag tänka att det vore skönt att veta när man ska dö,
så man vet hur lång tid man har på sig.
Men Gud så jobbigt det måste vara.
Hej idag lever jag imorgon ska jag dö
nej, det vill man nog inte veta.

det viktiga är att man lever alla dagar
varje dag är livet

Livet är inte de dagar som kommer, man vet inte ens om de kommer,
livet är de dagar man minns

Jag tror att födseln och döden kan vara detsamma
när vi föds dör vi från en annan värld, när vi dör föds vi till en ny

lev idag.

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0