Såna som vi ska inte umgås

Jag vet inte var jag ska börja.
Ligger i min säng och kollar på Tre Kronor.
Jag mår bra, det gör jag.
Men ibland kan det kännas som att det är vad jag duger till.
Planerar i huvudet varje morgon allt duktigt jag ska utföra,
ändå händer inget av det. Jag stannar i min säng och fortsätter tänka att jag ska göra det.. någon gång.
Tänk att en människa kan få en att känna sig så fruktansvärt värdelös.
Jag duger inte.
Men jag vet att jag duger för andra.
bara det att det känns som om det hänt förut, men då var det Mitt val.
Nu, när jag litat på någon igen bara faller det och det visar sig inte betyda ett dugg.
När du behöver mig igen, får du leta upp ett annat offer.
Jag finns inte för dig mer.
GAL1! (bild hör inte ihop med text)


If two people are ment to be together, eventually they will find their way back.

Kommentarer
Postat av: ellen

<333333

2011-09-05 @ 21:38:02
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0