och kommer aldrig åter

Utkast: 2011-07-28
Italien-minnen rullar i huvudet dygnet runt. Ta oss tillbaka!
tänker hela tiden "hade vi varit i Italien nu så hade vi ...".
Men man får inte glömma allt som finns att göra i lilla Hultsfred. eh.
Dagar rullar med tankar om Italien och tankar på vad man ska hitta på härnäst.
Ideer har man, men inte alltid det går att utnyttja dem. 
så drömmer man sig tillbaka igen. ångest.
snart börjar skolan igen.. snart? ja, alldeles för snart.
Kanske är det skönt att komma tillbaka till ett liv med rutiner.

och ingen kan ändra på detta förutom jag. Längtar framåt, längtar bakåt.
Orkar inte nuet. En vacker dag inser jag hur jag längtat bort mig själv.
Där ser man hur livet var då minsann... (2011-08-16)

Kommentarer
Postat av: Bekka

Låter som något hänt... du vet att jag finns! :)

2011-08-16 @ 13:18:30
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0