när jag faller reser du mig upp

och hjälp så skönt det vore att hoppa av skolan.
Helt underbart!
Fast om jag skulle göra det skulle jag bli uttråkad och bara känna lusten till plugg eller något.
jag vet inte.
och inte kan jag hoppa av heller.
snacka om att kasta bort livet.

Aja, dieten går prima, ätit omelett, turkyoghurt, och moussaka med aubergine idag.
samt en specialbakad kaka som var god om man tänkte dit socker. fast.. den var bara god två tuggor, typ.
Nu har jag möblerat om lite snabbt och hoppat hopprep i rummet.
Hoppas ingen tittar in genom fönstret, ser säkert skitkul ut.
Funderar på en promenad ute nu med dunkande musik i öronen, känns som om det är vad som behövs.
fast.. Vädret är ju inte det mest lockande.
så, vi får se.

Detta måste vara den mest ointressanta texten i bloggen hittills.
Helt sjukt, säg till om ni behöver hjälp att tömma er carebox.
Den är fylld pga mig.

Kommentarer

Det är här du SKA kommentera :DD:

Namn:
jag kommer ihåg dig här!♥

E-postadress: (publiceras inte:*)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0